مامای همراه شما / پرگ

راز داشتن فرزندی با موهای پرپشت

باید دقت داشته باشید که با توجه به اینکه جنین در شکم مادر رشد و پرورش می یابد بنابراین تمام روحیات مادر و موادغذایی مصرفی مستقیما بر روی جنین تاثیرگذار خواهد بود.بنابراین اهمیت تغذیه در این دوران به مراتب بیشتر و قوی تر از دیگر دوران می باشد.داشتن فرزندی سالم و زیبا و پرمو یکی از علاقه مندی های و آرزوی اصلی هر والدینی می باشد.اما دقت داشته باشید که با رعایت یکسری موارد خاص قادر خواهید بود به همه علاقه مندی های خود برای کودکتان دست یابید.ما در ادامه به مواد غذایی مفید که موجب پر موشدن نوزاد شما خواهد شد اشاره خواهیم نمود.

آجیل

در طول دوران بارداری خود مصرف آجیل رت فراموش نکنید. اما در نظر داشته باشید که قبلا از هر اقدامی باید و ضرورتا با یک پزشک متخصص در اینباره مشورت نمائید. شما باید با پزشک خود صحبت کرده و از گردو آمریکایی و بادام بدلیل اینکه منبع مناسب بیوتین هستند، استفاده نمائید.

تخم مرغ

مواد مغذی مانند پروتئین ها و مواد معدنی مانند آهن و روی برای حفظ کیفیت  و زیبایی موبسیار ضروری می باشد. تخم مرغ از مهمترین غذاهایی است، که باید در دوران بارداری  و با مشورت پزشک خود مصرف نمائید. البته دقت داشته باشید که از مصرف بیش از حد تخم مرغ در دوران بارداری به شدت پرهیز کنید.

صدف (با مشورت پزشک)

صدف نوعی غذای دریایی می باشد که می تواند تاثیر زیادی در سلامتی و پرپشت شدن موی فرزند شما داشته باشد. اما توصیه اکید بر اینست که قبل از مصرف صدف حتما باید با پزشک خود مشورت نمائید.صدف شامل انواع پروتئین، اسیدهای چرب، آهن، روی، کلسیم و ویتامین Cمی باشد که تاثیر زیادی در سلامت موی جنین دارد.

ماهی سالمون

ماهی سالمون یک غذای دریایی مفید و مهم می باشد که مصرف آن در دوران بارداری موجب خواهد شد تا شما فرزندی با موهای زیبا و مناسب داشته باشید.اما باید توجه داشته باشید که حتما باید آن را بطور کامل طبخ کرده باشید. ماهی سالمون، اسیدهای چرب را، که باعث می شود مو سالم بماند به مو انتقال میدهد. کودک غذا را از مادر دریافت می کند.دقت داشته باشید که هرهفته، مصرف دو وعده ماهی  سالمون کافی می باشد. شما همچنین، می توانید ماهی تن را امتحان کنید، زیرا اثر مشابهی بر بدن دارد.

دانه های کتان و دانه های تخم شربتی

مصرف دانه های کتان و دانه های تخم شربتی در دوران بارداری ، باعث خواهند شد تا موهای فرزند شما زیبا و براق و ابریشمی شود.البته باید در مصرف آنها دقت کنید و تحت  نظرپزشک خود اقدام به مصرف آنها نمائید.

آووکادو

آووکادو یکی از میوه های مفید برای شما خواهد بود زیرا علاوه بر تقویت موی نوزاد شما ، موجب قطع ریزش مو در خود شما نیز می شود.مصرف ویتامین های B و E درزمان حاملگی بسیار مفید هستند .از اینرو آووکادو با دارا بودن هر دو ویتامین  باعث می شود موهای قوی و زیبا داشته باشید وبدین ترتیب فرزندی با موهای زیبا به دنیا بیاورید.

ویتامین D راز داشتن نوزادی با موهای خرمایی

ویتامین D در بدن ،جزو ضروری ترین ویتامین ها به حساب می آید. اهمیت این ویتامین در دوران بارداری به مراتب بیشتر می باشد زیرا در صورت کمبود این ویتامین موی نوزاد شما سرخ می شود و در صورتی که ویتامین D به جنین نرسد ، نوزاد بور خواهد شد. بنابراین اگر فرزندی با موی مشکی و پوست نرم میخواهید باید از حرارت آفتاب و اغذیه ای که ویتامین D ، گوگرد و منگنز دارند استفاده کنید مثل پیاز ، سفیده تخم مرغ ، کلم ، خیاربوته ای و ترب  .از اینرو  ویتامین A سبب می شود فرزندی با موهای خرمایی داشته باشید.

تجربیات خودتان را از دوران بارداری ، در قالب کامنت با ما در میان بگذارید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top