مامای همراه شما / پرگ

پاپ کورن در بارداری خوب یا بد؟!

در دوران بارداری، باید مراقب غذاهایی که می خورید باشید! اگر هوس پاپ کورن دارید، باید بدانید آیا پاپ کورن در “بارداری” خوب یا بد است؟ بنابراین، آیا هنوز هم می توانید از پاپ کورن در دوران بارداری لذت ببرید؟

در دوران بارداری می توانید پاپ کورن بخورید. پاپ کورن سرشار از فیبر، غلات کامل و کالری کم است که آن را به یک انتخاب سالم تبدیل می کند. در اصل این مواردی است که که اضافه می کنید که میان وعده را ناسالم می کند، بنابراین اگر باردار هستید، باید طعم پاپ کورن خود را با دقت انتخاب کنید.

طعم های پاپ کورن زیادی وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید! با این حال، باید مطمئن شوید که در خوردن نمک، چربی یا شکر زیاده روی نمی کنید، بنابراین تهیه میان وعده هایتان بهترین است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع پاپ کورن که می توانید بخورید، در ادامهٔ این مقاله با ما همراه باشید.

آیا می توانید در دوران بارداری با خیال راحت پاپ کورن بخورید ؟

در طول بارداری، متوجه خواهید شد که هوس انواع تنقلات می کنید! اگر می خواهید از ذرت بو داده لذت ببرید، آیا خوردن آن بی خطر است ؟ زنان باردار باید در انتخاب تنقلات مراقب باشند، بنابراین بهتر است همه چیز هایی را که در دسترس آنه است بدانند.

در دوران بارداری می توانید با خیال راحت پاپ کورن بخورید. پاپ کورن، در واقع مواد مغذی بیشتری نسبت به تنقلات دیگر دارد و یک غذای غلات کامل است. تا زمانی که چاشنی اضافه نکنید، چربی و کالری آن نیز بسیار کم است. علاوه بر این، حاوی روی، فیبر، سلنیوم و مقداری پروتئین است.

هنگام تهیه پاپ کورن، باید از مواد ناسالم مانند کره و نمک زیاد اجتناب کنید. این مواد در مقادیر کم خوب هستند، اما هر زمان که می توانید باید رویه های دیگری را انتخاب کنید.

بهتر است در دوران بارداری از پاپ کورن های قابل پخت در مایکروویو اجتناب کنید و از پاپ کورن های با هوا یا اجاق گاز استفاده کنید. هنگامی که خودتان میان وعده را تهیه می کنید، می توانید انتخاب کنید که چه مقدار از مواد روی غذای شما برود.

پاپ کورن در بارداری خوب است یا بد

بهترین نوع پاپ کورن در دوران بارداری چیست ؟

بهترین نوع پاپ کورن برای خوردن در دوران بارداری، پاپ کورن خانگی است. وقتی خودتان آن را تهیه می کنید، لازم نیست نگران مواد شیمیایی یا ترکیبات موجود در میان وعده باشید. برندهای تولید کننده پاپ کورن می توانند مواد غیر ضروری را به محصول خود اضافه کنند که همیشه سالم ترین آنها نیست.

زنان باردار چه نوع پاپ کورن باید بخورند ؟

ممکن است برای شما هم این سوال پیش بیاید که چه طعم هایی از ذرت بو داده را می توانید بخورید. خوشبختانه، شما گزینه های زیادی دارید و باید به راحتی بتوانید طعمی را که دوست دارید درست کنید.

زنان باردار باید پاپ کورن ساده را برای خوردن انتخاب کنند. از آنجا، آنها می توانند آن را با چاشنی ها اضافه کنند تا طعم دلخواه خود را ایجاد کنند. ذرت بو داده از قبل کره ای نیز حاوی چربی، نمک و کالری است که می تواند برای والدین و کودک ناسالم باشد.

نمک و چربی بیش از حد می تواند منجر به عوارض مختلف بارداری شود. مصرف چربی های اشباع شده در مقادیر زیاد می تواند منجر به زایمان زودرس، دیابت بارداری و مشکلات فشار خون بالا شود.

اگر نمی توانید پاپ کورن ساده پیدا کنید، پاپ کورن کم نمک معمولاً مشکلی ندارد. بسیاری از افراد باردار از پاپ کورن با نمک دریا و نه چیز دیگر لذت می برند.

با این حال، در صورت تمایل می توانید چاشنی های مختلفی اضافه کنید! اگر می پرسید چه موادی برای اضافه کردن بی خطر هستند، به خواندن این مقاله ادامه دهید.

پاپ کورن در بارداری

افزودن چه موادی به پاپ کورن برای زنان باردار بی خطر است ؟

چاشنی هایی که برای زنان باردار اضافه کردن به پاپ کورن خود بی خطر هستند عبارتند از :

  • روغن زیتون
  • نمک دریایی سبک
  • وانیل
  • شکر پودر شده
  • گیاهان خشک یا چاشنی
  • ادویه دارچین یا کدو تنبل
  • کره بادام زمینی
  • شربت افرا یا عسل
  • بادام کوبیده شده
  • پنیر ریز رنده شده

این چاشنی ها بی خطر هستند زیرا حاوی موادی نیستند که در دوران بارداری مضر باشند. ادویه ها و گیاهان نیز بدون افزودن کالری، نمک، مواد شیمیایی یا چربی اشباع بیشتر به پاپ کورن شما و به طور کلی رژیم غذایی شما، طعم و مزه می بخشند!

با تمام آن چاشنی ها می توانید کارهای زیادی انجام دهید! با این حال، ضروری است که فقط تمام موارد ذکر شده را اضافه کنید. به عنوان مثال، مقادیر کمی روغن زیتون مشکلی ندارد، اما اضافه کردن بیش از حد آن باعث ناسالم شدن آن می شود. شما می خواهید تمرکز میان وعده شما بر روی مواد مغذی موجود در پاپ کورن باشد.

به طور کلی، شما می خواهید چاشنی هایی را انتخاب کنید که سالم و طعم خوبی داشته باشند! پاپ کورن ساده برای شما عالی است، اما همه طعم آن را بدون هیچ چاشنی دوست ندارند.

از چه چاشنی هایی باید اجتناب کرد ؟

با این حال، برخی از چاشنی ها وجود دارد که باید در دوران بارداری از آنها اجتناب کنید! بهتر است از کیسه های پاپ کورن قابل مایکروویو به طور کلی اجتناب کنید زیرا حاوی مواد ناسالم زیادی هستند. از چه چیز دیگری باید اجتناب کنید ؟

رویه اصلی که باید از آن اجتناب کنید، نمک است. در حالی که نمک در مقادیر کم خوب است، ولی نمک بیش از حد می تواند منجر به فشار خون بالا شود که می تواند تاثیر منفی بر سلامت کودک ( و همچنین سلامت شما ) داشته باشد.

نمک می تواند منجر به فشار خون بالا شود که می تواند در دوران بارداری مشکلاتی از جمله پره اکلامپسی ایجاد کند. این وضعیت همچنین با مشکلات کلیوی و کبدی همراه است. با این حال، وعده های بسیار سبک نمک به طور کلی بی خطر هستند.

به طور خلاصه، می توانید در دوران بارداری پاپ کورن بخورید، به شرطی که خودتان آن را تهیه کنید. وقتی از کیسه های پاپ کورن از پیش بسته بندی شده استفاده می کنید، مواد شیمیایی زیادی را نیز می خورید که به آنها نیاز ندارید.

به طور کلی، می توانید انواع مختلفی از چاشنی ها را برای افزودن به طعم اضافه کنید. پاپ کورن ساده برای شما بهترین است و با چاشنی های مختلف و سالم لذت بخش است!

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، خوشحال می شویم که دیدگاه های خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

برچسب ها: , ,

Back to top