مامای همراه شما / پرگ

راهکار های داشتن نوزاد زیبا

داشتن یک کودک زیبا علاوه بر ژنتیک به موارد دیگری هم بستگی دارد.بر اساس طب سنتی خوردن انار،سیب و گلابی در دوران بارداری کودک را زیبا می‌کند.
انسان به صورت فطری خواهان زیبایی است و دوست دارد آفریننده زیبایی هم باشد. اگرچه زیبایی کودکان بیشتر از هر چیز به ژنتیک مربوط می‌شود اما می‌توان با رعایت اصولی تا حدودی به نتیجه دلخواه رسید. اگر دوست دارید در آینده یک نی نی خوشگل و دوست‌داشتنی داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم این اصول را فراگرفته و در زندگی به کار بگیرید.

۱ یکی از راههای داشتن فرزند زیبا نترسیدن طی بارداریست . دلیل این امر آنست که مادر اگر در دوران بارداری دچار ترس شدید شود پوست جنین دچار لکهای تیره میشود . در موارد ترس مادر سریع باید از شربت عسل یا میوه شیرین مثل سیب درختی و به و گلابی استفاده کند و هرگزترشی نخورد.

۲ یکی از راههای داشتن فرزند زیبا مصرف سیب است سعی کنید در ماه هشتم بارداری به دفعات بر سیب سرخ سورۀ یوسف خوانده شده و زن باردار بخورد کودکی زیبا خواهد داشت.

۳ خوردن توت فرنگی نیز در زیبایی رخ جنین و شادابی پوست زن باردار تاثیر دارد

۴ خوردن آب اناناس به همراه یک قاشق عسل برای نظافت، زیبایی و شادابی پوست مادر و جنین مفید است.

۵ برای اینکه نوزاد پوست خوب و روشن داشته باشداز روغن زیتون ، روغن ماهی ، کره گاوی و گوسفندی ، هویج ، شیرخشت ، ترانجبین ، گرانگبین، بیدخشت و عناب و نعناع مخصوصا دم کرده آن استفاده کنید.

۶ مصرف به، خطر سقط جنین را کاهش داده، نوزاد را خوش آب و رنگ کرده و از ویار زنان باردار جلوگیری می‎نماید.

۷ زنان باردار اگر می‌خواهند بچه‌ای زیبا داشته باشند باید هلو میل کنند. خوردن هلو سموم را از بدن دفع می‌کند.

۸ اگر میخواهید فرزندتان موهای پرپشت و بلندی داشته باشد در بارداری شنبلیله بخصوص خام مصرف شود.

۹ خوردن میوه ها و سبزی هایی که ویتامین ث دارند رنگ نوزاد را زیبا میکنند.

۱۰ کاسنی و عرق آن نیز برای پاک سازی کبد مفید است.کاسنی باعث می شود تا خون شما زیادتر گردد که فرزند زیبایی از شما بوجود آید.

۱۱ خوردن خربزه درهنگام بارداری باعث زیبایی جنین خواهد شد و شیر در مشاعر کودک تاثیر نیکویی خواهد داشت.

۱۲ معجون شیر گردو و خرما تاثیر زیادی روی زیبایی فرزند دارد و هم چنین مغز بادام و مغز بو داده تخمه‎ی خربزه نیز قوای جنسی مرد را تقویت کرده و در زیبایی فرزند موثر است.

۱۳ خوردن گلابی توسط پدر، سبب زیبایی فرزند می شود. گلابی دارای ویتامین ب۱ ، ب۲ ، ب۶ ، ث ، منیزیوم و فسفر است.

۱۴ اگر می‎خواهید نوزادی با چشمان شهلا و زیبا داشته باشید توصیه می‎شود مصرف رازیانه و بادیان را فراموش نکنید.

۱۵ اگر فرزندی با موی مشکی و پوست نرم میخواهید باید از حرارت آفتاب و اغذیه ای که ویتامین د ، گوگرد و منگنز دارند استفاده کنید مثل پیاز ، سفیده تخم مرغ ، کلم ، خیاربوته ای و ترب وقتی آفتاب به بدن برسد ولی عوامل ویتامین د نباشد موی نوزاد سرخ می شود اگر ویتامین د به جنین نرسد بور خواهد شد . ویتامین آ سبب مو خرمایی شدن فرزند میشود.

نکته مهم غذاهای مانده رنگ بچه را تیره می‌کند. ادویه‌های تند مانند فلفل، خردل، دارچین، نعناع به صورت زیاد نباید مصرف گردد. از مصرف زیاد نمک و خیار شور (به خصوص در سه ماه آخر) باید پرهیز شود. کلا زن باردار از مصرف غذاهای آماده و به خصوص غذاهایی که مواد نگهدارنده دارد مثل: سوسیس و کالباس، انواع سس‌ها، نوشابه و کنسروها باید پرهیز کند.

برچسب ها: , , , , , , ,

Back to top